04 декември 2008

Г Е Ј - Б И З Н И С

1. Здогледуваш згоден дечко на забава. Одиш до него и му велиш:"Многу сум добар. Еби се со мене!" Тоа е директен маркетинг.

2. На забавa си со еден куп пријатели и гледаш згоден дечко. Еден од твоите пријатели оди кај него и покажувајќи кон тебе му вели: "Тој е многу добар. Еби се со него!" Тоа е рекламирање.

3. Здогледуваш згоден дечко на забава. Одиш кај него и го добиваш неговиот телефонски број. Следниот ден му се јавуваш и велиш: "Здраво, јас сум многу добар. Еби се со мене." Тоа е телемаркетинг.

4. На забава си и наоѓаш згоден дечко. Стануваш, ја местиш вратоврска, го местиш курот, одиш кај него му ставаш пијалак му ја отвораш врата од автомобилот. Mу понудуваш да го однесеш до дома и потоа му велиш:"Инаку, колку да знаеш, јас сум добар. Ќе се ебеш ли со мене?" Тоа се односи со јавност.

5. На забава си и здогледуваш прекрасен дечко. Тој ти приоѓа и ти вели: "Ти си многу добар! Сакаш ли да се ебеш со мене?," Тоа е препознавање на бренд.

6. Здогледуваш згоден дечко на забава. Му се приближуваш и му велиш: "Многу сум добар. Еби се со мене!" Тој те гледа и ти врзува шамар. - Тоа е Фидбек од потрошувачите.

7. Му се приближуваш на згоден дечко на забава и му велиш: "Многу сум добар. Еби се со мене!" По ова тој те запознава со неговиот дечко. Тоа е разлика помеѓу понуда и побарувачка.

8. Го наоѓаш најубавиот дечко на забавата. Одиш до него и пред да речеш било што, друг дечко доаѓа и му вели: "Многу сум добар. Еби се со мене!" по што тој заминува со него. Тоа е кога конкурентите ќе ти одземат од твојот дел од пазарот.

9. Здогледуваш згоден дечко на забава и пред да му речеш: "Многу сум добар. Еби се со мене!" пристигнува дечко ти. Тоа е забрана за влез на нови пазари.

Нема коментари: